Beste gebruiker, uw browser is verouderd. Voor de beste ervaring raden we u aan om altijd de nieuwste versie van een browser te gebruiken. U gebruikt versie . De laatste versie is . Klik hier om te updaten

Beste gebruiker, uw browser is verouderd en/of niet ondersteund. Voor de beste ervaring raden we u aan om bijvoorbeeld Safari, Chrome, Firefox of Edge te gebruiken als browser.

Social strategie

Wij hebben maar 1 doel; de perfecte koper voor uw huis vinden. In Nederland zitten maandelijks 10.4 miljoen mensen op Facebook. Daar maken wij slim gebruik van door advertenties in te zetten die precies de juiste doelgroep bereiken.

Samen bereiken we zoveel mogelijk potentiële kopers!

Met onze geavanceerde social media strategie bereiken we zoveel mogelijk potentiële kopers voor uw woning. Hoe meer potentiële kopers we bereiken, hoe beter we in staat zijn om richting de maximale verkoopopbrengst te werken. Via funda bereiken we de actieve zoekers, via social media de rest!

  • 74% van de Nederlanders die een huis koopt zoekt actief.
  • De resterende 26% zoekt niet actief, maar koopt uiteindelijk wel.

Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een contentstrategie. Beide onderdelen lichten we natuurlijk graag even toe.

Betaalde advertenties

Wist u dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep mensen op een andere manier moeten bereiken. Om die reden draait op de aanbodsectie van onze website geavanceerde meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type mensen naar uw woning kijkt. Vervolgens zetten wij slimme geoptimaliseerde advertenties uit bij de doelgroep die specifiek bij uw woning past. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het onze advertenties betreft.

Contentstrategie

Naast een goede betaalde advertentiestrategie, is ook een contentstrategie van essentieel belang. Een ‘contentstrategie’ zou zich naar het  Nederlands vertalen als een ‘inhoudstrategie’. Wat we daarmee bedoelen? Uw woning meer inhoud/context en kleur geven.

Wij geven natuurlijk een zo accuraat mogelijk beeld van uw woning. Maar u als verkoper kunt dit huis een thuis maken door meer context te geven. Deze context/inhoud publiceren wij op een webpagina die u zelf ook kunt publiceren op social media. Waar kunt u dan bijvoorbeeld aan denken? Upload die ene foto van hoe de straat er met kerst uit zag of de zonsopgang uit het dakraam. Geef op de kaart aan waar je handig kunt parkeren, welke supermarkten er in de buurt zijn of andere faciliteiten die uw buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kan! Hiermee creëren we ook weer meer bereik wat tot een beter verkoopresultaat zal leiden.

Wil u ook met maximaal bereik uw huis verkopen? Dan zit u goed bij de Hier Makelaars.

Contact